Tema: Re: AdBlock negali sustabdyti :(
Autorius: G
Data: 2016-05-26 15:55:54
O ką ten mesti? Firefox'as visai smagiai veikia pas mane (devaisai nuo
Atom based iki i3). Chrome religija nesergu, ir šiaip sux, kad jau pora
mėnesių XP updeitai nebegauna iš Googlės.

Anksčiau, atsimenu, naudodavom ne tik pagal svetainę, bet ir pagal H/W
galingumą :). Ant seno Celerono 400 MHz SlimBrowser'is visai nieko veikdavo.

O IE6 jau čia visai mandra naršyklė buvo. Tačiau progresą IE nuo pirmos
versijos iki kokios 6/7 tikrai atsimenu. IE1/2 ėjo su Win95. IE3 pradėjo
palaikyti CSS. Active Desktop buvo kliovas dalykas, atsiradęs su IE4.
Vėliau su IE5 pasirodė Ajax'as. Nu ir IE6 - čia jau WinXP gimimimas.
Vėliau 2006 m. pradėjom Firefox nuo antros versijos naudoti. Blyn,
dešimtmetį reikia švęsti su lapute šiemet :D

O dabar tai jo, praktiškai tas pats pasidarė

http://www.digitaltrends.com/computing/best-browser-internet-explorer-vs-chrome-vs-firefox-vs-safari-vs-edge/

Va net Edge tuoj atsiras AdblockPlus palaikymas nuo RedStone 1 updeito.

https://adblockplus.org/lt/edge

Tuo pačiu net ir pats MS žada kažkokį Adblock tools'ą integruoti
(panašiai kaip Midori matyt), nes dar be visa ko atsiras ir extension'ų
palaikymas.

http://www.zdnet.com/article/microsoft-plans-to-build-ad-blocker-into-its-microsoft-edge-browser/

TL,DR - IE iš bjauriojo ančiuko per ilgus metus į pilnai usable browserį
pavirto, bet FF vis tiek valdo.