Tema: Re: AdBlock negali sustabdyti :(
Autorius: nelabs
Data: 2016-05-26 15:35:13
qupzilla mano nuojautu pajutimais veikia greiciau. chroniu instaliacija
daugiau visko uzima. asmeniniai pojuciai nuo narsymo, as pasakyciau taip,
nes kas gali ismatuoti kaip bb su liniuote ta tavo religini narsytuva ?
niekada nevartokit chronio. geresne alternatyva yra iron. amen
pasakykit vienas kitam, mes mylim dzeusa

"cooleris" <Dar@takas.lt> ra?e news:ni6m8g$lv1$1@trimpas.omnitel.net: