Tema: Re: AdBlock negali sustabdyti :(
Autorius: Rimas
Data: 2016-05-27 11:30:59
On 2016.05.27 11:05, budulis vulgaris wrote:

> Tokį tavo pasakymą supratau, kad nesugebi pasakyti NEI VIENO chrome
> pliuso.

aš pvz nematau ir nei vieno ff ar opera pliuso :) tiesiog naudojiesi
tuo, prie ko esi pripratęs ir pan. O kadangi, aš dar naudoju ir gmail,
tai man visi tie auto synch ir pan yra didelis pliusas. Nieko daugiau.
Kažkada, kai nebuvo chrome ir google visų fyčų, naudojau tik ff. Dabar
aš jau negaliu be normalaus synch tarp devisų ir pan. O ff nemoka net ir
su papildomų adonų pagalba normaliai synch su chrome daryt ( o ir
nenori/neleidžia turbūt).
Iš principo, turi visuose savo devaisuose (tel, plansetes, kompai)
pereit prie FF, tada jo.