Tema: Re: AdBlock negali sustabdyti :(
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-27 02:28:53
Tai aš apie tai ir rašau - jei aš gmailu nesinaudoju, tai automatinio backupo nelieka. O dėl rankinio backupinimo galimybių pas Chrome aš nesu tikras. Tuo tarpu pas FF viskas gražiai išsaugoma ir pagal poreikius atskirais punktais (jei visko nereikia) atstatoma (aš paprastai tik slaptažodžius bei bookmarkus ir atstatinėju). Beje, pas FF netgi gali gražų sąrašiuką visų išsaugotų slaptažodžių pasižiūrėt, jei toks poreikis kyla :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/