Tema: Re: plancete iki 150
Autorius: spakainas
Data: 2017-11-06 10:30:54
Bia Dainiušai, išzoomintas foto čia, ant tiek, kad net pikseliai matosi
- realybėj tų pikselių neįmanoma įžiūrėt išvis, raidė poros mm aukščio.
Tai čia kažkokias "spalvas" gali bandyt ieškot nebent tik taip.
Nufotkink lcd vaizdelį, garantuoju kad panašių "navarotų" rasi ir ten.
Jau nekalbant apie juodam fone šviečiančias raides ;]