Tema: Ats.: plancete iki 150
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-18 20:06:08
Nieko ten neprinaršysi ant tokio šūduko. Žmona kažkam jį naudoja, net
nežinau kam. 7". Būtų gal ir nieko daikčiukas, bet man per mažas ir ne
androidas. Aš irgi androido ieškau, mačiau Samsungai papigiai, 179, ar kiek
ten. Paklausiu žmonos, ar nori parduoti.
Aš buvau į skelbimus įdėjęs 11,6" HP x360 - iš 200 peržiūrėjusių tik 2
perskaitė skelbimą. Niekas nenorėjo gero kompiuterio už 150 eurų pirkti,
išėmiau skelbimą, lai dulka stalčiuje.

"Arnoldas"  parašė naujienų news:os7e00$qfb$1@trimpas.omnitel.net...

man pačiam panaršymui tiktų w10, vaikams android norėčiau.
parašyk kokį turi hp.