Tema: Re: plancete iki 150
Autorius: Arnoldas
Data: 2017-10-21 11:58:23
esu paprastas žmogus ir biudžetas menkas. Negaliu sau leisti samsungo ar
ipado už 500-800eu
Vaikas turėjo savo 100 ir kitą pridėjau aš.

galvojau su kiniečiais prasidėti bet persigalvojau, neesu pirkęs brangių
daiktų iš CN, na ir vaikas laukia devaiso. Aišku norėčiau šustresnio ko
nors, bet realybė tokia. Jeigu matysim, kad daiktas naudojamas, tada
kažką geriau žiūrėsim.

Dėl ne naujo daikto irgi persigalvojau, nusprendžiau imti su 2m garantija.

o dėl temos užvedimo, tai įdomu buvo dėl pigių devaisų (iki 100)iš cn,
įdomu buvo ko taip rusai džiaugiasi. tiek, kad supratau, kad čia
susirinkę  tokių daiktų neperka.