Tema: Re: plancete iki 150
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-20 09:10:18
Uoj blia bronco, hintas tau bent biškį atsikratyt to apple heitinimo ir
nusileist ant žemės, nes kartais (jau gan dažnai) perlenki lazdą, ir
taip nevaikiškai. Kad tau asmeniškai jis nepatinka, tai visai nereiškia
kad daiktas blogas ir nenaudotinas.
Koks nx apsispręst dėl operacinės? Koks skirtumas eiliniam jūzeriui
kokia ten operacinė? Jį domina vienas dalykas - daiktas džiugina arba
ne. Skaičiukus pasilygint manau ir pats sugebės, o vat konkretūs,
nešališki atsiliepimai visada padeda.