Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: MRT
Data: 2017-08-29 15:35:39
> Rebuildas vyksta ~6valandas jeigu diskas koks nors 3TB dydzio. Viena karta procedura prasisuka ir vel ramu iki sekancio disko
> gedimo. Nera daznai

Aptariamam kontekte (kai mazi load, o cia "backup" storage =
load'as mazas arba kontroliuojamas, t.y. rebuild'o metu atkirsti LAN'a eina)
gali sueit tiek tas UnRAID (kuris vis vien panasus i RAID3/5) arba RAID5..
Tik kazkaip gausiai jo rekomentuoti vis vien man nesinori. Atsirinks pats kas jam geriau.