Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-24 15:30:09
Cia ne tik naudojimo instrukcija paskaicius. Tiesiog esu turejes
blogu/nenuskaitomu juostu ir taip tvirtint negaleciau, kaip kad Dainiushas
drasiai parase.

O alternatyva jau parasiau, kazkuriame poste. Disku kruvele i raida.
Pletimas pagal poreiki daduriant daugiau disku ar pakeiciant esamus
didesniais.

Sakyciau idomesnis dalykas tai tu failu atidarymas. Itariu ne wordiniu doku
uz 8TB prikaupe. Bus gal koks specifinis softas, kuris generuoja nemazus
failus. Kaip po 10metu tokius atidaryti? Gal koki vm'a reikia tureti su sena
softo instaliacija... Velnias zino

"fenix@w"  wrote in message news:onmg9h$ibp$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.24 14:48, benamis rašė:
> I kosmosa siunciamu aparatu atmintis susigadina, o cia mat kazkokia
> nupiepus juosta irasyta ir i stalciu imesta. Tikrai tiki, kad 100%
> nuskaitysi po 10 metu? As tai ne:)
>
> Tam, kad tureti didesne nuskaitymo tikimybe is juostu, reikia jas
> laikyti pagal taisykles - tam tikra dregme, temperatura etc. Tokios
> salygos bus uztikrintos? Taip pat rekomenduojama tas juostas laikas nuo
> laiko perrasyti. Kaip su vienu aparatu ta padaryt? Uzsipisimas ne kitaip.

alternatyvas sakyk. 10metu.
sita ka parasei galiu paskaityt naudojimo instrukcijoj bet kurio el.
prietaiso