Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius:
Data: 2017-08-24 13:49:28
Nu rupintis tuo dabar reikia man. Pageidautina kad tai neuztruktu daugiau
valandos per menesi :)

Juostos pas mus buvo naudojamos serveri automatiniam backupui. Niekad
neteko girdeti kad kas kadanors butu bandes nuskaityti kas ten irasyta.
As isivaizduoju kad is juostos uzima daugiau laiko nuskaityti. HD prijungi
ir viska matai.