Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius:
Data: 2017-08-25 14:04:06
Dekui, reiks pastudijuoti sita programa gali praversti ateity

Archyvavimui man jokios programos nereikia. Darbuotojai iseidami is darbo
ar baige projekta duoda man nesiojama HD ir pasako kuriuos folderius
kopijuoti. As viska sumetu i viena folderi archyvui skirtam HD ir
uzmirstu...
Jei patys duomenu neperduoda, tai palieka kompa ir as nukopijuoju viska kas
man atrodo svarbu