Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-28 10:27:53
Ai prisiminiau, dar eksperimento vardan buvau pasikures bootini usb rakta.
Is jo startuodavo openfilerio OS ir tada jau visi fiziniai diskai tiesiai i
raida atiduoti :) Tai kaip ir dar vienas variantas

"fenix@w"  wrote in message news:oo0gb8$93v$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.28 10:15, benamis rašė:
> Manau YZF turejo omenyje butent hot swat/spare disk atveji. Gal tik
> zodziuose susipainiojo ir parase sisteminis.
>
> Bet siaip nuo sistemos svarbos priklauso kaip paleisti nas'a. Zaidziausi
> cia kazkada su openfiler'iu tai pofik, viska padariau ant tu paciu disku
> ir OS ir Data per atskirus skirsnius. Cia toks poor man's NAS. Bet taip,
> pritariu, duomenu masyve turi buti OS nuo duomenu atskirta. Tai tikrai
> palengvins gyvenima ateityje:)

tai kad tada viskas lengviau. idealu, jeigu hw kontroleriai skirtingi, o
os pakurtas nuo "paprastos" mb disk0 jungties

> O man raid5 visai patinka. Visos tos istorijos tai itariu gimusios is
> to, kad ne vietoj tas raidas buvo panaudotas. Ir tada ajajai savaite
> rebuildinasi, ka dabar daryyyyyt:)

butent!