Tema: Re: planshetkos info
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-14 20:31:14
On 2017-06-14 09:01, spakainas wrote:
> Jei atvirai, tai nesuprantu kaip galima būt patenkintu tokiu š gabalu,
> imho. Suprasčiau jei rinkoj būtų jis vienintelis, bet kai pasirinkimo
> bbžin kiek...

Na ir kokios tuo metu buvo alternatyvos Nexus 7-am? Įvertinus, jog
guglas jį pardavinėjo už 249 EUR ir tai gal pusę metų jis buvo dideliu
deficitu, kaip ir Nexus 4. Pavardink, tikrai įdomu.

> Priminsiu, prasidėjo viskas nuo lyginimo su ipadu, ir
> tamsta sakei, kad BET KURĮ mid-high segmento modelį paėmus jis PUIKIAI
> tarnauja 4 metus ir drąsiai lygiuojasi su abaliais.

Siūlau muses ir kotletus sandėliuoti į skirtingus konteinerius, nes
paskui va kas gaunasi... :)

Aš kalbėjau tik apie "stabdo/nestabdo" ir apie aktualų rom palaikymą. Ir
net kaip tik minėjau, jog negalima lyginti skirtingos kainų segmento
gaminių.

Nexus 7 puikiai veikia iki šiol, jam yra puikus custom rom palaikymas,
bet jis niekada nebuvo ir nebus konkurentas apple produkcijai pagal
ekrano ar korpuso kokybę, kai jos kainos 1,5-2.5x didesnės, nes stebuklų
nebūna.

Nori lyginti ekranus ir korpusus, tai imk atitinkamos kainos samsung
tabletus ir lygink. Va, tada ir pažiūrėsim, ar applo LCD geriau savo
funkciją atlieka, ar Samsungo OLED, ir kieno korpusai patvaresni...

> Kaip pavyzdį
> pateikei nexus 7. Mano nuomone jis, švelniai tariant, nelabai koks
> pavyzdys, ką ir parašiau.

Kartoju dar sykį, jis pateiktas pavyzdžiu kaip 4 metų senumo daiktas,
iki šiol veikiantis tvarkingai ir nestabdantis, ir turintis rom
atnaujinimų palaikymą. O korpuso ir ekrano kokybė ten visiškai atitinka
jo kainą, ar net truputį geresnė, nei tuo metu už tiek siūlė kiti
gamintojai.