Tema: Re: planshetkos info
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-09 16:26:53
On 2017-06-09 16:02, Vytautas wrote:
> turiu sena air'a. ir vis dar dziugina. ir deklas originalus ir tas dziugina
> kokie 3 metai kasdien naudojamas. tuo tarpu retkarciais naudojamas samsungas
> (aisku kainu lygmui gerokai skiriasi) bet visai nedziugina. tiesiog
> nedzugina. kai air'as nusibaigs imsiu tik is abaliu ka nors rimtesnio.

Nežinau koks ten pas tave samsungas, bet įtariu lygini kažkokį low-end'ą
su Air'u. Aš pats namie turiu ir pirmą Air'ą ir Galaxy Tab S2, tai kai
tenka pagriebti į rankas žmonos Air'ą, tikslu ką nors jai suinstaliuoti
ar suderinti, tai labai jaučiasi jo lėtumas lyginant su TAB S2.
Interfeisas dirba dar pakankamai greitai, bet apsai kuriasi lėčiau, o
apdeitai kai instalinasi, tai eina šikt kaip lėtai. Kol Air'e atnaujini
kokį Word, tai TAB S2 atnaujina Wordą, Ekselį, Powerpointą, Outlook'ą ir
dar krūvą smulkesnių appsų, nors wifi ir internetas tas pats.

Jau įtariu, tuoj kas nors įšoks ir pasakys, jog pas Obuolius taip ir
turi būti, mol, teisingas tik variantas dėti apdeitus ant laido kol
miegi :] O jei pats rankiniu būdu dedu, tai pats ir kaltas :) Be abejo,
comrades, Apple visada žino vienintelį teisingą sprendimą, niekas tuo ir
neabejoja ;)

Aišku, tas Air'as dar pilnai naudotinas ir veikia pakankamai normaliai,
jei nelygint jo su atitinkamos klasės nauju daiktu, bet labai juo
džiaugiantis objektyvumo irgi nevertėtų prarasti.