Tema: Re: planshetkos info
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-13 15:41:01
Pas mane stalčiuj voliojasi tas naujesnis 2013. Nu tai kaip nu - viskas
ten blogai principe. Pradedant trupančiu ir girgždančiu nx korpusu
(ekrano perimetru tokia plona juostelė eina, tai jos kampai visi
nutrupėję, nors nebaisiai jis ten mėtytas buvo), xjova išsimalančia
jungtim (reik laidą inkimšus bandyt atitaikyt, kad kontaktą pagautų),
nikuja nelaikančia batarke ir baigiant visokiais hardvaro (spėju?)
gliukais - pvz besismaukančiu apšvietimo jutikliu: jis ten pats
sugalvoja kaip nori ir kaip jam atrodo patogiau tą ekrano ryškumą
pasireguliuot. Tą beje pastebiu ir 1+ mobiliake - nei iš šio nei iš to
nusimuša apšvietimas iki minimumo.
Na ir šiaip negzuso ekranas neįspūdingas, turiu palyginimui keliais
metais senesnį ipad3, tai anas ir ryškesnis ir spalvos gražesnės, ir
padengimas geresnis.
Pradžioj su kažkuria android versija smarkiai gliučino tačskrynas,
tiesiog nepasispausdavo kartais. Paskui lyg ir pasitaisė, bet taip
morališkai jaučiu kad nevisai, taip neužtikrintai iki galo pasitaisė :D
Arba gal tiesiog ten tas kaip jis - digitaizeris (?) netobulas.
Kameros ten aišku gaidys. Man jų nereik, tai kaip ir px, bet jei kam
aktualu, tai reik paminėt.
Hardwariniai mygtukai tokie be responso, neputiovi visai - maigai maigai
kol supranti kad jau paspaudei...

Nu toks apibendrinus silpnas kitaiskas gai2kas, visom prasmėm.
Labiausiai aišku užknisa, kad batarkė nelaiko visai. Ten kokį coc
pasileidi - tai akyse procentai tirpsta. Reik ant laido kabint (o
jungtis taigi xjiova, rankose laikant devaisą horizontaliai -
pasikreipia ir nebekontaktuoja, reik ant stalo guldyt - pisau aš tokią
techniką žodžiu). Ir kaista labiau nei tas senukas ipadas...

Dar kažko tikrai buvo užknisančio, jau net nebepamenu, senai
nebesinaudoju, vaikam drožt atiduotas.