Tema: Re: planshetkos info
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-09 23:10:22
On 2017-06-09 18:16, Dainiushas wrote:
> tik yra niuansas - TAB'as yra naujas ir kainuoja beveik kaip  iPad. Ir
> labai nuoširdžiai abejoju jo juzability po 3-4 metų

Nu kaip čia pasakius "naujas", realiai tai "T810, T815 Announced 2015,
July". O T813N, T819N metais vėliau, bet realiai greičio požiūriu jie
plius minus visi vienodi, t.y. cpu plius, grafika minus. Išvaizda išvis
identiška.

Bet, kadangi jis bent porą metų naujesnis, tai ir kala į klyną pirmam
Air'ui.

O dėl džiuginimo 4-is metus, tai mano pastebėjimas toks, jei perki
tabletą ar telefoną su mid-end ar high-end čipsetu ir iš analogiškų
kainos kategorijų, jis kuo puikiausiai atidirba 4-is metus be jokių
stabdžių. Tik klausimas, ar kam dar to reikia šiais laikais?

Aš, pvz., visus įrenginius pasikeičiu ne todėl, jog jau jie stabdo ir
naudotis sunku, o todėl, jog nusibosta ir norisi kažko naujesnio. Mano
kukliais pastebėjimais, labai daug žmonių daro tą patį. Turiu vieną
draugą, kuris iš viso gal kas pusmetį telefonus keičia :)