Tema: Re: planshetkos info
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-09 14:18:41
Nu aš šitą Dell'ą irgi pačiupinėju karts nuo karto (o kokį pusmetį naudojau
gana intensyviai kaip pagrindinę savo planšetę), tai žinau kiek daugiau nei
tik kiek vaikai pasako :-)
Androidinių devaisų visokių turėjęs ir čiupinėjęs pakankamai nemažai, tai
šitai planšetei vieni pliusai (grynai iš, tarkim taip, kokybinės pusės, prie
ten kokios rezoliucijos prisipisinėt nereikia, bo daiktas superbiudžetinis
pagal kainą buvo), net biškį užpisa, kad nerandu jokio preteksto ją pakeist
kažkuo naujesniu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/