Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: PxYra
Data: 2017-07-19 21:51:01
as atsimenu kad MMX'u laikais apie pentiuma nesvajodavau nes per brangus
budavo tai Cyrix'a turejau...o siaip pirmas PC is naudotu daliu buvo
386SX-33mHz su 4MB RAM ir 20MB HDD, sukdavau DOS'a jame ir visokius
Vikiningus, Goblinus ir Dune 2 losdavau, dar tekdavo config.sys ir
panasiuose failuose pistis su QEMM vardan daugiau keliu laisvu kilobaitu
hi-mem....ir keikdavau SX'a kad neturejo coprocesoriaus,  FPU taip vadinamo,
po to ejo palaipsniu viskas w3.1 su 8MB RAM, W95 su 16MB, W98 16-32, nuo
386-486 sokau iskart prie Cyrix PR166 ar kazkas panasaus, AMD atsimenu dar
pavesi sedejo visi juokdavos is ju procu K serijo,s isgirdus AMD K6 ir K6-2
siurpas nupurtydavo nes tikrai labai lievi buvo, kadangi Intelis budavo
brangininkas neikandamas teko po Cyrix iskart sokt prie Duron 800 ar 600mHz
ir gan greit prie Duron 1.2gHz su kurio ilgai tempiau ir svajodavau apie XP
proca :D interlio P3 procus atsimenu visi labai ilgai mylejo o pradejo
nekest intelio nuo P4 laiku, kai kepyklas paleido i trasa
ATi vaizduskes nuo pat senu laiku grybus pjaudavo, amzinas galvos skausmas
budavo, turejes ir 2MB ir 4MB ten ju gaisenu visokiu....apie Voodo vaizduske
svajodavau o daugiausia ir ilgiausia naudojau nVidia Riva TNT2, GF4 MX'u
nekesdavau nes neturedavo shaderiu palaikymo :D o FX5200 budavo visalaika
visiems zinoma korta, visi zinojo kad gaidys jin, leta bet pigi ir su
shaderiu palaikymu, geriau budavo rinktis senesne G3Ti ar GF4Ti kokia su
senesniais "shaderiais" bet greitesne.......apie CRT monikus dabar net
prisimint nenoriu...spalvos pas juo ZJBS bet geometrija sureguliuot tai nx
galvos skausmas budavo