Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: MRT
Data: 2017-04-21 10:26:58
> Jo, aš 1990..

As 1981, bratkis 1992

> 1997 tėvas iš darbo partempė 486 DX2 su 300Mb hardu. Tiesa sakant iki šiol nesigilinau kiek finansiškai jis tuo metu buvo vertas
> :)

'97 naujas kompas su 14" berods apie 4000 Lt kastavo..
486 galejo ir tarkim 2000 Lt ir tuo metu tai nebuvo juokinga sumele.

'97Q4 pamenu:
400 Lt - 430TX matke su 4SIMM+2DIMM
1000 Lt - Pentium 200MMX (cia butu buves i tema Cyrix'as 200PR uz gal 400Lt)
1600 Lt - Matrox 6,4GB HDD
1000 Lt - Yakumo 15" 70kHz (800x600 ir prie 100Hz ejo berods)
400 Lt - 32MB SDRAM
400 Lt - Samsung 24X
400 Lt - PCI ATI RageII 4MB
260 Lt - SoundBlaster 32bit (kazkokio Creative analogas)
+Case_AT+PSU_AT+FDD+Modemas+kolonkes_Typhoon+klava+pele ..

PII butu buves >8000 Lt .. dar dvi vasaras grybauti nenorejau :D..

> 1999 gavau internetą LAN'u (gyvenam pastate kuriame yra ir kelios įmonės)
> Ir šitą turtą turėjau nuosavam kambarį, ir žinok iki kokių 2004 metų nesuvokiau/negalvojau kodėl kiti neturi ir kaip čia kitų
> tėvai nesupranta kam namie kompas :)

Palei situos metus ar veliau ko gero prisiminiau, kad pirkau modem'a..
Telekomas xaliava isjunges, tai skambinau i interneta naktim :)
VU MIF'e ~2000-2001 intero greitis krisdavo iki 3KB/s,
tai toks internetas sakykim atsiprasant ...
Teo DSL'inis LAN'as ar tik ne kokiais 2002m. atsirado pas mane..

> kokiais 2000 atliko darbe P1-133, bet jau tada buvo atgyvena. Tuo metu klasiokai "turėjo" t.y. pas tėvus darbe geresnius.

Taip, mano pirmojo upgrade metai.. P200MMX nedziugino jau..
Tavo pazistamo sunus ieskojo naudoto kompa.. kai paziurejau kiek
pardese naudoti P1 kainuoja, surinkau uz ta suma savo platforma+naujos kitos dalys.
Parinau ant C433 ar pan., jei ten ne.. too much.. tai imk mano, as skituma pridejes
tureciau ji.. OK.. taip ir nuejo Case_AT+PSU_AT+MB_430TX+P200MMX+4MB_ATI

> Su šituo tempiau iki ~2002-2003. Tada atsirado Athlon 800 su Geforce2Mx, 256Mb ramo ir 20gb disku. Pagaliau UT ir HL galėjau
> pereit normaliai.

Kazkuriuo metu pas mane atsirado Intel 815 berods :)

> Šitą pardaviau mb+cpu+ram už 200Lt, primečiau savo santaupų ir pagriebiau XP2500+ su 512Mb DDR400 ramo, išlaukiau santaupų, dar
> primečiau FX5200.. Pirmas pilnai savo nusipirktas ir *šiuolaikinis* buvo. Iki šiol tą euforiją prisimenu kai troleibusu nuo
> goštauto BMS vežiau maišą su dalim.. Tada dar teko primeistrauti 12V 4 pinų laidą maitblokiui aiškinantis telefonu kas ten turi
> būt, nes kompo neturėjau :)

As irgi sliauziojau i sita BMS'a :) .. studziams -5% berods buvo..

> 2002-2004 prasidėjo masinė kompiuterizacija - čia kai visi pradėjo P4 pirkti "namams ir mokyklai", atsirado pirmas Celeronas all
> inclusive už 999Lt

masinei kompiuterizacijai turejo itakos interneto evoliucija..
DSL'as.. is jo tinkliukai ir pan.

> Na o po to 2004m. paėmiau AMD 64 3000+
> 2008m. Q9400
> 2012 i7-3770 (kuris įspūdingai jau 5 metus atsilaikė nenaujintas ir visiškai nesijaučia senumo)
>
> Vaizdo plokštės irgi ėjo GeForce 2MX, FX5200, 6800GT, 9800GT, GTX250, 2x660Ti, GTX970 i GTX1060
>
> Jeigu iki čia perskaitei - malonu, kad kam nors tai įdomu ir suprantama :D

Jei klausi apie 12-16mecius siuolaikinius, tai primesk starta nuo
ju matytu kompu >2008m. - jei isvenge P4 ar SingleCore AMD'u,
tai jie nebuvo uzkabliuoti ant HW visokiu vaikymosi..
Yra skirtumo ar uzaugai nuo 486/pentium ar nuo C2D hardware eros..

Piniginiai reikalai irgi kiek kitoj dimensijoj..

Minimali mėnesinė alga
1995 - 180 Lt
1996 - 300 Lt
1997 - 400 Lt == 100$
1998 - 430 Lt
2001 - 430 Lt

> O mano pirmasis 486 iki šiol guli saugiai padėtas. Bandžiau kažkada jungt, nesikrovė.. Bus kažkada hobby night atgaivint.

Maniskis P200MMX iskeliaves :) .. bet buvo grizes namo :D..