Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-29 00:53:36
As 1970, pirmas kompas kuri maigiau buvo BK 0001, su fokalu, poto
 robotronas su basicu. Santaka studentu budamas pats susilitavau,
 paskui upgreidinau iki santakos su flopiku, tokiu tikrai minksyu
 ir lanksciu 5 coliu. Beje budavo ir berods 7 coliu, bet neteko
 tokias naidotis.
Beje, santaka paciam susirinkt 1989 kainavo
 apie 50-70 rubliu, pirkt gatava apie 100. Poto buvo 386,
 prisimenu tik goblinus is zaidimu, o parametru nelabai. Nu,
 windausai buvo pagerinti, 3.11, berods is 12 jau mazu diskeciu.
 Bet windausai buvo lyg tarp kitko, eiline programa-apvalkalas
 teksto redaktoriui, paintui, nu kalkuliatoriui, ekselis veliau
 atsirado, arba naudotis nemokejau dar. Ir norton komanderis
 pagrindine programa, pasileisdavo su kompu.
--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/