Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: MRT
Data: 2017-04-21 00:45:49
> Bet rimtai man įdomu - ką dabar 12-16mečiai daro dėl kompų?

Ta pati, ka ir anksciau - zyzia tevams, kad nori/reikia ir pan. :)

> [...]
> pusė klasės bernų kalbėdavo apie mergas arba kompus, nu dar koks vienas
> išlysdavo iš tanko ir apie mašinas pavarydavo... Kas tėvų prašydavo, kas
> už savo santaupas imdavo visokias GF 4 Ti, kas kokį procą galingesnį,
> kas sugebėjo 1Ghz iki 1.2 užturbint daugiklį užkeliant, ir kaip
> nusipirko Whisper Rock aušintuvą kurio išvis nesigirdi. Ateini kokį rytą
> - jau žiūrėk gavo anas naują CPU - o tu na... 64 byytai - pyrmas. Tada
> aiškina vieni kitiems, kad bitai ir P4 gigagercai nieko nereiškia ir
> įrodinėja kuom jo kompas pranašesnis ir ir su XP2500 bartonu užturbintu

Ej.. tu jaunuolis?.. ~2002-2006 - ~12-16 = ~1990
Man taip nenuskilo.. '97m. P200MMX atsiejo 6124 Lt,
o tais laikais cia man link kosmoso buvo..
ir dar tais laikais kompas buvo paaugliams kazkokia
skaiciafke neaiski.. nu o as be Segu/Zilitonu auges :)
(vietoj segos - robik+silelis+vilma ir kasetes)

> Nusipirkau naują FX5200 laimės dafiga, GTA 3, GTA Vice City žaist ėjo...
> Bet vistiek GF 4Ti geresnė buvo :)

FX5200 siaip turejo krautis malkas nuo R9550
Bet jo.. ciupinejau R8500/GF3Ti, GF4 Ti, FX5200/R9550
Voodoo srote susipirkes buvau..
Bet kazkaip ant Heroes3 atsedejau, tai 3D geimus uzleidau..
Dar Fallout'ai I, II, Tactics kazkiek laiko suede..
NFS'us dar kazkiek pagainiojau.. kazkuriuo perejau..

> O dar ilgas vakaras buvo kai nusipirkau naudotą FX5900 Ultra, sugrūdau
> jai FX5950 softą... ir po to ilgai aiškinausi ar jau išmest metų
> santaupas reiks, ar atsigaus :) Nors čia jau vėlyves
>
> Tikrų lan parčių jau nelabai matyt teko, 2004tais internetas pakenčiamas
> buvo, kad galima rasti tuščių HL, UT, CS ir kitų servų ir tik su savais
> pažaist.

lan zombiai kavinese kazkaip nekabliavo..
esu kelis kartus paloses kvaksio capture flag ar kokius ten..
interui pasidarius pakenciamam pasidariau epizodinis nereiklus geimeris