Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-21 02:45:41
Jo, aš 1990..

Kad pilna ten veiklos buvo, pas mane apie 30 dosinių žaidimų buvo 486/P1
laikotarpiu - Doom, Lost Vikings, Quake (šito nežaidžiau kažkaip),
Descent, C&C, Diablo, GTA1/2

1997 tėvas iš darbo partempė 486 DX2 su 300Mb hardu. Tiesa sakant iki
šiol nesigilinau kiek finansiškai jis tuo metu buvo vertas :)
1999 gavau internetą LAN'u (gyvenam pastate kuriame yra ir kelios įmonės)
Ir šitą turtą turėjau nuosavam kambarį, ir žinok iki kokių 2004 metų
nesuvokiau/negalvojau kodėl kiti neturi ir kaip čia kitų tėvai
nesupranta kam namie kompas :)

Tada vieną diena neįsijungė.. IDE laidas nušoko ir biosas nusirezetino
(pagrinde HDD parametrai aktualus buvo). Iki šiol manau, kad tėvas
atjungė, kad arba mažiau sedėčiau, arba išmokčiau taisyti (win/win :)).

kokiais 2000 atliko darbe P1-133, bet jau tada buvo atgyvena. Tuo metu
klasiokai "turėjo" t.y. pas tėvus darbe geresnius.
Su šituo tempiau iki ~2002-2003. Tada atsirado Athlon 800 su Geforce2Mx,
256Mb ramo ir 20gb disku. Pagaliau UT ir HL galėjau pereit normaliai.
Šitą pardaviau mb+cpu+ram už 200Lt, primečiau savo santaupų ir
pagriebiau XP2500+ su 512Mb DDR400 ramo, išlaukiau santaupų, dar
primečiau FX5200.. Pirmas pilnai savo nusipirktas ir *šiuolaikinis*
buvo. Iki šiol tą euforiją prisimenu kai troleibusu nuo goštauto BMS
vežiau maišą su dalim.. Tada dar teko primeistrauti 12V 4 pinų laidą
maitblokiui aiškinantis telefonu kas ten turi būt, nes kompo neturėjau :)
2002-2004 prasidėjo masinė kompiuterizacija - čia kai visi pradėjo P4
pirkti "namams ir mokyklai", atsirado pirmas Celeronas all inclusive už
999Lt

Na o po to 2004m. paėmiau AMD 64 3000+
2008m. Q9400
2012 i7-3770 (kuris įspūdingai jau 5 metus atsilaikė nenaujintas ir
visiškai nesijaučia senumo)

Vaizdo plokštės irgi ėjo GeForce 2MX, FX5200, 6800GT, 9800GT, GTX250,
2x660Ti, GTX970 i GTX1060

Jeigu iki čia perskaitei - malonu, kad kam nors tai įdomu ir suprantama :D

O mano pirmasis 486 iki šiol guli saugiai padėtas. Bandžiau kažkada
jungt, nesikrovė.. Bus kažkada hobby night atgaivint.