Tema: Ats.: Caponi - pagalbos su NAS
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-27 14:48:11
Bet tai kam tada ėmei NASą, kuris palaiko 4K per HDMI, jei jo per HDMI
nejungi? Man regis tada galima ir 451 imti?
Ar aš ne taip ką suprantu?

"Caponi"  parašė naujienų news:odsl20$427$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip jau skirtumai yra ne HDMI ar garso išėjimuose, t.y. analogiško modelio
be jų tiesiog nėra ir aš 453A pasiėmiau į tuos visus multimedijinius dalykus
žiūrėdamas kaip tiesiog į kokį lipduką, net nepabandžiau per HDMI kas matosi
:-). O kiek našumo ar funkcionalumo reikia, kiekvienas sprendžia pagal save.
Principe jei NAS'as bus tik elementari duomenų saugyklėlė be jokių ten
transkodingų, virtualkių ir visokių kitokių bybienių, bei aptarnaus 1-2-3
juzerius, tai jo, va pas mane jau >6 metai sukasi TS-219P+ su ARM'iniu
vieno branduolio 1.6GHz CPU, tai jei daugiau torrentų paleista, infos
kopijavimas per tinklą paprastai neviršyja 500Mbps, jei be torrentų, tai
700-800 drąsiai ištempia - principe gyvent galima :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/