Tema: Re: Caponi - pagalbos su NAS
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-27 14:35:28
Šiaip jau skirtumai yra ne HDMI ar garso išėjimuose, t.y. analogiško modelio
be jų tiesiog nėra ir aš 453A pasiėmiau į tuos visus multimedijinius dalykus
žiūrėdamas kaip tiesiog į kokį lipduką, net nepabandžiau per HDMI kas matosi
:-). O kiek našumo ar funkcionalumo reikia, kiekvienas sprendžia pagal save.
Principe jei NAS'as bus tik elementari duomenų saugyklėlė be jokių ten
transkodingų, virtualkių ir visokių kitokių bybienių, bei aptarnaus 1-2-3
juzerius, tai jo, va pas mane jau >6 metai sukasi TS-219P+ su ARM'iniu
vieno branduolio 1.6GHz CPU, tai jei daugiau torrentų paleista, infos
kopijavimas per tinklą paprastai neviršyja 500Mbps, jei be torrentų, tai
700-800 drąsiai ištempia - principe gyvent galima :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/