Tema: Ats.: Caponi - pagalbos su NAS
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-27 10:38:34
Viskas ten gerai su juo, apart AC-3 garso.

"Night"  parašė naujienų news:ods2u5$ge1$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo, kad NAS vis tik yra NAS, o ne HTPC. O visi HDMI portai
prikurti yra tik marketingas. Da nu i nafig toki media playeri, kai
atsisedes filmo ziureti turi sokti su bugnais ir galiausiai failas vis
tiek. Manau tu nusiramink, ir susitaikyk, kad tas qnap neskirtas filmams
ziureti.