Tema: Re: Caponi - pagalbos su NAS
Autorius: Remigijus
Data: 2017-04-27 13:24:09
Aš irgi taip manau, kad pakolkas, dar nėra geros NAS su HTPC dėžutės.
Jei dėžutę nebloga kaip NAS, tai silpna vieta būna su medios
atvaizdavimu. Ir kuo toliau tuo linksmiau, tai 4k norodo, tai 3d
neveikia, tai garso neišveda. Už ta pačią kainą kaip QNAP su media
palaikymu išeina paprastesnis QNAP be HDMI ir kiniška dėžutė su S912
procesorium. Tai per ilgą laiką S912 morališkai pasens, bet ją pakeisti
kainuos iki 50 EUR, o qnap liks tarnauti ilgam. O jei dabar investuoji į
tokį all in one sprendimą tai po keletos metų vis tiek pirksi kinišką
dėžutę, nes QNAP kažko jau nebesugebės daryti.