Tema: Ats.: Caponi - pagalbos su NAS
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-27 10:43:23
Aš dabar pažiūrėjau prijungęs prie tv - rezoliucija 1920*1080/60p
Kaip sumažinti iki 30p? Nes jaučiu Plex playeris perkoduoja video, todėl ten
viskas ir užsikemša.

"Caponi"  parašė naujienų news:ods54a$ikt$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message
> Man kartais įjungus kompą jo per tinklą nemato.

Sunku pasakyt kas ten pas tave darosi, bet man tokio efekto nėra pasitaikę
nei su vienu NAS'u per ~7 metus kontakto su įvairiais modeliais. Aklas
spėjimas dėl tavo situacijos - IP statinis NAS'ui duotas?

>Kaip jį tada rasti?

Nu pirmiausiai reikia išsiaiškint priežastis, bet šiaip problemos laikinam
apėjimui galima pasinaudot firmine QNAP utele QNAP Finder

> O šiaip pabandžiau dabar per kompą iš jo žiūrėti - eina be priekaištų,
> procesoriaus apkrova svyruoja nuo 1 iki 15 procentų, viskas kaip ir OK.

Nu va, reiškias savo tiesiogines funkcijas daiktas atlieka "na ura"

> Pažiūrėjau su Panasonic kamera filmuoto failo info - AC-3 garsas. Būtų jo
> palaikymas priekaištų neturėčiau, o dabar visą filmuotą medžiagą reikia
> kažkaip per aplinkui žiūrėti.

Nu aš suprantu tavo nusivylimą, kai peržiūrėjęs specsų skaičiukus nusiperki
daikta ir tikiesi iš jo to, kam jis skirtas tik iš bėdos, belieka tik priimt
tai kaip pamoką. Va nusipirk kokį kabriką ir pamėgink su juo spintą
persivežt - teoriškai kaip ir įmanoma (pvz., vieta į aukštį praktiškai
neribota :-)), tik ar tai bus geras sprendimas.... Beje, jei jau ieškot
sprendimų, kad ir kiek per šikną, tavo atveju - yra toks daiktas pas taviškį
modelį kaip Virtualization Station - pamąstyk ta tema, gal kas gausis...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/