Tema: Re: HP ProBook - „sutrumpinta“ garantija
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-06 20:03:53
Tai kad 6440b pakankamai senas daiktas, tai pagal jį gal nereikėtų daryt išvadų, kad dabar "eina stipriai žemyn". Šiaip aš jau rašiau ne kartą, tiek 4x30s/4x40s, tiek visų generacijų 430-470 pardavęs esu dafiga, tikrai jokių bėdų nepastebėjau, kaip ir Elitebook 8xx. Kitų serijų kaip tai nepardavinėju, tai nieko teigt negaliu.
O vat kas degraduoja, tai Lenovo ThinkPadai, tiesa, aš jų pakankamai mažai pardaviau per paskutinius kelis metus, bet tai nu juos nx, gal tik koks 1 iš 10 nebuvo sugedęs dar per pirmus metus, tai dėjau ant jų viską ką turiu ir kartu su Anusais išbraukiau iš galimų pasirinkimų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/