Tema: Re: HP ProBook - „sutrumpinta“ garantija
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-04 20:31:47
Manau, HP tave "pasiųs". Iš tiesų ilgą laiką ProBookai turėjo oficialią12/24 mėn garantiją priklausomai nuo to, kas pirko ir ~2015m. pavasarį ta tvarka buvo atšaukta, liko tik standartinė 12 mėn garantija, taip kad mažmenininkai (būtent mažmenininkai, nes įstatymai juos ir tik juos įpareigoja pirkėjui suteikti garantiją) Probookus pardavinėdami fiziniam asmenim be garantijos išplėtimų (o jie tikrai ne karvę kainavo) ieškojo nuotykių ant savo šiknos. Arba tikėjosi, kad gedimų bus labai mažai (čia jie teisūs :-)), o iš tų, kam ir suges per antrus metus, didesnė dalis nežinos savo teisių ir klusniai už remontus mokės iš savo kišenės...
Šiandien 4xx Probookai priklausomai nuo modelio turi visiem skirtą 24 arba 36 mėn garantiją, 6xx - 12 mėn (matyt todėl, kad jų fiziniai asmenys praktiškai neperka :-)), Elitebookai - 36 mėn.

Taip kad belieka palinkėt sėkmės kovoj prieš lietuviškos mažmenos gigantą :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/