Tema: HP ProBook - „sutrumpinta“ garantija
Autorius: 70005
Data: 2017-01-04 18:18:10
2015 06 pirkto Probook 430 G2 tačpadas veikia nepatikimai - tai šokinėja 
palietus, tai visai nereaguoja. Pastebėjau tik dabar, nes kompas žmonos, o 
ji kantri, be to, pats tačpadų vengiu ir naudoju pelę. Sako, prastai veikė 
nuo pat pradžių. Internete pilna panašių atvejų, panašu į įgimtą bėdą.

Pirktas iš Skytech, jų sąskaitoje kažkas pripezėta apie HP 12 mėn. 
garantiją. Tokių rašliavų nesureikšminu, nes Lietuvoje, kaip žinia, pagal 
įstatymą garantija 24 mėn.

Paskambinau HP. Anie diagnozavo, kad garantija pasibaigusi, nes kompas 2014 
metų. Sakau, pirkau 2015 06. Na, tada garantija pasibaigė 2016 06. Apie ES 
nustatytas 2 m. garantijas nieko nežinom, čia verslui skirtas kompas, tad 
jam 12 mėn. Gedimas, atrodo, mums žinomas, už pinigus mielai pataisytume 
kliento namuose. Dar pasiginčijau dėl garantijos, sutarėm, kad nusiųsiu 
pirkimo sąskaitą, tada spręs, ar taikyti garantiją (bet nieko nežada).

Tyčia paskambinau Skytech. Kiek garantija galioja? Kiek parašyta sąskaitoje. 
Ar gali būti, kad ne 2, o 1 m.? Gali, va ir Apple, ir dar kažkas tik 1 m. 
duoda. O ką daryti, jei LT garantija turi galioti 2 m.? Kreipkitės į Applą. 
Ačiū, gal nesikreipsiu, o pasinaudosiu LT teisės aktais ir kreipsiuos į jus. 
Ai, tai jūs kalbat apie prekės KOKYBĖS garantiją! Tai įrodykit, kad kompas 
blogai veikė dar naujas, nes jau praėjo metai.

Tuo pokalbis pasibaigė. Tiesą sakant, iš Skytech kitokio požiūrio labai ir 
nesitikėjau.

O kaip baigsis su HP, įdomu. Ir kiek prašys už negarantinį remontą. Jei 
kokia 40e, gal nesiterliosiu ir nesiskųsiu vartotojų teisėms.

Bet pamoką supratot? Yra prekių, kurių geriau nepirkti.