Tema: Re: HP ProBook - „sutrumpinta“ garantija
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-05 22:08:35
Gal ir be reikalo. Jau minėjau, kad egzistuoja toks geras daiktas kaip Care Pack'ai (tiesa, Spectre ne visai mano serija, tai nežinau kaip ten su kainodara, bet ProBookam jie tikrai ne karvę kainuoja (ten taip grubiai iki ~50Eur už 3 metus). Plius yra modelių ir su 3 metų gamykline garantija. Nu ir galiausiai visada yra variantas arba sąmoningai susitaikyt su 1 metų garantija (šiaip aš 4xxx ir 4xx ProBookų dafiga esu pardavęs, realiai iš mano klientų, neskaitant kelių HDD, tik 4530s 2 atvejai su matricom parėjusiom buvo, tai patikimumas džiugina), arba morališkai nusiteikt, jei ką, pakovot dėl savo teisių tokioj situacijoj kaip tavo dabartinė.

Bet tikrai neįkalbinėju, čia tik šiaip pamąstymai raštu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/