Tema: Re: HP ProBook - „sutrumpinta“ garantija
Autorius: vrm
Data: 2017-01-06 09:41:18
O šitą gi, čia teko pastebėti keleto laptopų aprašymus: garantija 24mėn,
baterijos garantija 12mėn.
Bet juk man kaip fiziniam asmeniui tai neturi rūpėti - perku daiktą ir tiek,
jam turi būti minimum 24mėn garantija, ir tokius visokius briedus kaip
baterijai 12mėn garantija nesunkiai turėtų sutvarkyti vartotojų teisės,
teip?