Tema: Re: COMM: Baisiai pigiai rimtas daiktas - Dell SonicWall NSA 220
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-06 00:30:18
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:o4md0n$peb$1@trimpas.omnitel.net...

> Nesusitvarko (ne visi ir ne tavo), musiskis buvo tipo 80 up to user'iu
> Testuotas is po darbo, kai lieka 2-3 psichai, kuriems namai dzin..
> Astaro webinis GUI eda nemazai rezursu, tai yra ka veikt nervams su juo.

Nu tai iš tiesų svarbiausia kaip jaučiasi patys useriai dirbdami prie savo kompų, jei tu apie tai, kad užpisa konfiginant, tai čia tikrai ne didžiausia tragedija, gi nereikia ten kas dieną po kelias valandas praleist (bent jau po pirminio sukonfigūravimo :-)). Galų gale ir nuo tų 3 psichų šis tas priklausė, jei jie ten intensyviai landžiojo xz kur ir dar torrentus kačialino, tai galėjo tam firewallui trafiko prigeneruot, kiek 10x daugiau papratų ofisinių darbinykų... Nu ir galiausiai Astaro nelygu SonicOS, t.y. aš neteigiu, kad SonicOS gerokai lengvesnis, kaip ir rašiau pirmam poste, gyvai aš jo nesu čiupinėjęs ir iš praktinės pusės tikrai nieko nežinau, bet gali gi ir taip būt? :-) Biškį tik pasiskaitinėjus susidarė įspūdis, kad Sonicwall'ai turi vieną draugiškiausių vartotojo sąsajų - greičio tai nepridės, ale vis pliusiukas :-)

> mokejom 3metams ~7kLt, uz +1GB upgr. teko
> palikt ~2kLt (nes lic. negalios).
>
> Dali funkcionalumo isjungem, tarkim single AV ir t.t.

Tai normalu, faktas, kad tikrai retam reikia absoliučiai visko ką softas gali pasiūlyt, turiu įtarimą, kad ir gamintojas rekomendacijas rašydamas į tai atsižvelgia.

> Taip, o dar prikolas, kad pasibaigus - naudingiau imt sviezia
> dezute su naujom lic. nei renewal (ypac jei keite HW).
> ASG120 -> UTM135 su QuadAtom ir 6GB RAM su FullGuard +3Y

Yra toks reikalas. Bet kaip ir sakiau, aš savo tą turimą žaisliuką už simbolinius pinigus siūlau, tai su ne pačiais didžiausiais poreikiais ar tiesiog kaip pirmas tokio tipo daiktas nedideliam ofisui, manau, visai vertas dėmesio - po metų ar dviejų aiškiau susidėlios poreikiai ir bus galima atsinaujint ir geležį.

> Nesusitaupo :) .. tiesiog taip daryt nepriimtina..

Nu bet kaip opcija yra. Arba tada galim įvertint naudą, kad turim didesnį saugumą dėl vienu metu veikiančių 2 skirtingų AV :-) Bet kokiu atveju faktas, kad vienu ar kitu požiūriu tokių dėžučių naudojimas naudos duoda, o kaip ją įvertint čia jau atskiras klausimas.

> Silpnas HW ir daug funkciju = baisiau uz P4

Kaip jau rašiau, ne visada ir būtina absoliučiai visas galimas funkcijas naudot, tam ir tos licencijos parduodamos įvairiom kombinacijom.

> Taip, bet jis nelabai likvidus ir mokamu moduliu jam geriau nedet.
> https://support.software.dell.com/sonicwall-nsa-series/lifecycle
> Jis kiek senokas, tai geriau neprievartaut ir naudot kaip FW.

Nu dar 4 metai oficialaus supporto liko :-)

> Na jis gigabitinis switchiukas, su VLAN'ais, FW,
> mandresniais adresu transliavimais
>
> Jei bus sportinis interesas - paziurek ka moka be papildomu mokesciu.

Tai čia labai kada nors, kol kas nėra nei noro, nei poreikio, nei laiko...

> Siaip jie kainuoja tiek, kad juos jei ir pirks, tai per atstovus su HW.

Sutinku, už artimą rinkos kainai aš jo net nemėginčiau į newsus ar skelbimus dėt, bet pagal Sonicwall'o info, NSA 220 keičia TZ500, kurio kaina jų saite 930 svarų be PVM - sutik, kad 100 Eurų atrodo neblogai, net jei jį vertint ir tik kaip mandrą switch'ą. :-) Beje, per eBay juos naudotus pradedant nuo ~200Eur stumdo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/