Tema: Re: COMM: Baisiai pigiai rimtas daiktas - Dell SonicWall NSA 220
Autorius: MRT
Data: 2017-01-05 21:18:18
On 2017.01.04 11:58, Caponi wrote:

> Iš karto sakau, aš apie šitą daiktą realiai nieko nežinau,
 > t.y. tiksliau kas ten tiksliau kur kaip darosi ir kiek kainuoja,
 > bet manau, kas pats nežino, tai ir nerizikuos pirkt :-)

Tai tau sekasi, kad "realiai nieko nezinai" :)
Ant panasaus ASG120 su Atom N450 @ 1.66GHz ir 1GB RAM
teko kankintis.. ant popieriaus sociai, o realiai vos juda.
Tiesa, su mokamu pilnu funkcionalumu - jis smarkiai uzgruzina..

Tam tikras funkcionalumas yra nemokamas..
Tai kiek rimtesni aparata (pries ASG120 buvo) ant C2D bazes
kaip firewall'a panaudojom.. tas performance nebloga turejo..

Kodel tenka rinktis silnesni HW, tai nuo jo galios ir
priklauso kokia papildomo funkcionalumo kaina, o ji besote :)