Tema: Re: COMM: Baisiai pigiai rimtas daiktas - Dell SonicWall NSA 220
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-05 21:58:24
Nu tai faktas, kad tokio lygio dėžutė neskirta šimtam juzerių, bet ten su kokiais iki 20-30 vartotojų, manau, be didelių problemų turėtų susitvarkyt.
Kas link licencijų, tai vėlgi - taip, atrodo jų kainos nemažos, bet iš kitos pusės, jei, pvz., kontoroj nėra mados, kad juzeriai savo flashiukus ar kitokias laikmenas į kompus kaišioja (t.y. visos grėsmės galimos tik iš išorės), tai  pastačius tokį firewall'ą su antiviruso licencija kompuose AV galima ir nenaudot - susitaupo tiek ant kainos (jei buvo naudojamas mokamas AV, žinoma :-)), tiek ant kompo resursų (ne paslaptis, kad kai kuriuos kontoros, ypač biudžetinės, vartotojus dar ir su visokiais P4 lygio aparatais kankina...). Visokie ten monitoringai ir mandros apsaugos kainuoja, nu bet už dyką tokiam lygmeny nelabai ką pasidarysi (nu yra koks pfSense, ale jei su komerciniais tokio tipo produktais yra ką veikt, tai bijau, kad nemokamas variantas "susiinstaliuok ir susikonfigink ant savo kompo" juo labiau ne kiekvieno nosiai :-))

Anyway, yra daiktas, jei kam reikės, tai reikės, juolab, kad kaina, sutik, jo beveik simbolinė. Jei ne - pagulės lentynoj metus-kitus, ir iškeliaus į EMP arba kokiem eksperimentam sunaudosiu, jei nuotaika bus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/