Tema: Re: pamatu registravimas (vel)
Autorius: Ostapas
Data: 2009-09-10 07:22:53
kai pasiimdinėjau statybos leidimą, teta, kuri man jį suderino, sakė, kad privalau per 3 metus "parodyti jog statybos vyksta". Dar turiu 2 metus, tad per daug nesiparinu dabar. o bankui dar neįkeista (tfu tfu tfu). kadangi niekur neskubu, bandysiu apsieit be jų "pagalbos" :)

--
pax vobiscum

"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> wrote in message news:h89css$f99$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> vertinima, o statyba iregistruoji kaip baigta tada kai tau to reikia pvz
> prisiregistravimui ar pan.....
> As dariau kaunas real estate agenturoj bylute su matavimais ir pazyma is
> registru centro tai mokejau apie 600
> o kadangi per velai susimasciau registruot, nes atsirado jau ir stogas, tai
> dabar su piperiais kankinuos (pildau statybos zurnalus, koreguoju projektus
> etc, nes statybos inspekcijoj prie to kabinejasi. anyway geriausiai
> iregistruot kol tik pamatas yra.....
> P.S. statybos zurnalas su tech priziuretojo parasais yra butinas!!!!

>>> ar
>>> kaip?
>>> 3. Registru centras.
>>> 4. Vertinimas - kai kurie sako kad pamatai sklype gali dar sumazint