Tema: Re: pamatu registravimas (vel)
Autorius: Vytautas
Data: 2009-09-08 15:26:06
matai gali pvz buti taip: ivertinus sklypa didziausio NT burbulo metu, jo
kaina sakykim 100000 lt, tada niekur neskubedamas padarai grunto tyrimus,
gauni statybos leidima ir padarai pamatus, o burbulas sprogsta ir sklypo
kaina vertinantpagal aplinkinius sklypus ir pan gaunasi koki 800000 + 15000
isleista pamatams tai gaunai kaip ir i minusa su pamatais.