Tema: Re: pamatu registravimas (vel)
Autorius: valiukas
Data: 2009-09-08 14:39:47
> atejo laikas pradedt sita procesa. kazkada buvau tema pradejes, bet jau
> neliko, taigi:
>
> 1. Kadastriniai matavimai - registru centras? ar kitur? kokie kainu ir
> terminu skirtumai?

Dariau kitur, nes rc ir brangiau ir ilgiau ir dar nuvezt reikia matinika i
vieta.
Reikia: sklypo plano, nuosavybes doku, statybos leidimo gal dar ka pamirsau.
Pora savaiciu.

> 2. Statybu isnpekcija - kur cia reik kreiptis? pagal teritorija priklauso
> ar kaip?

Pagal teritorija prie apskrities virs. adm. Vilniaus m. Vitebsko gatvej
berods nesiau.
Reikia 1. punkte padarytos bylos ir kt 1. punkto doku., pamatu nuzymejimo
sklype akto(man sio uzteko) arba nuotraukos.
Duoda pazyma apie nebaigta statyba. per savaite nuo atnesimo.

> 3. Registru centras.
Registruoji su auksciau gautais dokais.

> 4. Vertinimas - kai kurie sako kad pamatai sklype gali dar sumazint sklypo
> verte - ar tikrai? ar verta skubet augint siena koki metra kita? Kaip
> apskaicuiiojamas statinio baigtumo procentas?

Matininkas 1. punkte statinio baigtuma nustatys. Verta kuo daugiau padaryt -
daugiau vertins, aisku jei kol darysi nenukris pvz zemes verte (iskiria jie
ten statinio ir zemes verte).