Tema: Re: pamatu registravimas (vel)
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-10 02:14:36
Nebaigta statyb, kas liecia santykius su banku, tai reikia iregistruot tik
tam, kad butu ka ikeist, po to visi bankiniai klausimai sprendizasi per
vertinima, o statyba iregistruoji kaip baigta tada kai tau to reikia pvz
prisiregistravimui ar pan.....
As dariau kaunas real estate agenturoj bylute su matavimais ir pazyma is
registru centro tai mokejau apie 600
o kadangi per velai susimasciau registruot, nes atsirado jau ir stogas, tai
dabar su piperiais kankinuos (pildau statybos zurnalus, koreguoju projektus
etc, nes statybos inspekcijoj prie to kabinejasi. anyway geriausiai
iregistruot kol tik pamatas yra.....
P.S. statybos zurnalas su tech priziuretojo parasais yra butinas!!!!