Tema: Re: pamatu registravimas (vel)
Autorius: Pavidalas
Data: 2009-09-08 13:40:03
nu man vienas vertintojas argumentavo taip, kad vertinant sklypa ir sklypa
su pamatais kaip objekta tarkim ikeitimui banke, reikia ivertinti, kaip toki
objekta pavyktu parduoti reikalui esant,, ta prasme kiek sukista pinigu tai
dar nieko nereiskia. Nes pirkejai dazniausiai iesko sklypu be pamatu kad
galetu statytis nama kokio nori patys, o ne koks gaunasi pagal esamus
pamatus.