Tema: Re: "ferario" klases lietuvoje surenkami silumos siurbliai
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-08 09:41:04
praleidai, kad 20 proc skyliu daugiau reikes padaryti :)
O siaip tai reikia moksliniu paskaiciavimu kaip labiau apsimoka. Mano manymu rudeni tas 1 metras gal silciausias buna, o ir pavasari jis gal greiciau atsyla. Gal kazkokia ekonomija gaunasi butent tuo laikotarpiu, kai dar nera didelio poreikio sildymui ir pavirsius dar neatsales. O jau viduryje ziemos isalus pavirsiui, siluma paradeti srebti is gilesniu gelmiu. Bet cia tik pamastymai, gali buti, kad tas 1 persala greitai ir neiko jis ten nebatiduoda silumos. Cia gal Ekokodas galetu papasakoti :)

T:)