Tema: Re: "ferario" klases lietuvoje surenkami silumos siurbliai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-08 08:26:41
Is paveiksliuko galima spresti, kad kolektorius uzkasamas iki 5m gylio. Idomu butu palyginti darbu kaina su greziniu irengimu. Pavyzdziui "Naujos idejos" pries kelis metus siulydavo irengineti grezinius gruntiniuose vandenyse. Man tai but buve 140m gylio. Kiti aiskina, kad greziniai tokio gylio neturi buti, nes reikia galingu siurbliu ir siulo 2-3 grezinius po 70m gylio. Paveiksliuke pateiktas sprendimas labiau atitiktu eile 5-6m gylio d1000 greziniu su ileistomis kolektoriaus spiralemis.