Tema: Re: "ferario" klases lietuvoje surenkami silumos siurbliai
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-07 17:41:00
aha, man irgi ferari panasiai asocijuojasi :) Grazus zaisliukas kitiems parodyti, bet brangus, nepatikimas, nepraktiskas ir uz maziau $ gali gauti geresni :)

Beje, aprasymai tokie kudi ir keisti :) Pvz. vandeni jie kazkodel kaitina iki 950 laispniu. Cia jau mano katiline tikrai neatlaikytu. Idomu is ko vamzdyna ir boilerius jie daro, kad 950 C laiko? :)

T:)