Tema: Re: "ferario" klases lietuvoje surenkami silumos siurbliai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-08 09:31:30

"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:h84puh$14a$1@trimpas.omnitel.net...
> Is paveiksliuko galima spresti, kad kolektorius uzkasamas iki 5m gylio.
> Idomu butu palyginti darbu kaina su greziniu irengimu. Pavyzdziui "Naujos
> idejos" pries kelis metus siulydavo irengineti grezinius gruntiniuose
> vandenyse. Man tai but buve 140m gylio. Kiti aiskina, kad greziniai tokio
> gylio neturi buti, nes reikia galingu siurbliu ir siulo 2-3 grezinius po
> 70m gylio. Paveiksliuke pateiktas sprendimas labiau atitiktu eile 5-6m
> gylio d1000 greziniu su ileistomis kolektoriaus spiralemis.

Nelabai suprantu tokio sprendimo . Sakykim turim grezini - 100 metru gylio
(cia ir toliau grubiai suapvalinti skaiciai). Salciausiu metu laiku jo 1%
bus palei pat zemes pavirsiu, kur kolektroius kiaurai pershala ir neduoda
jokios naudos. Nu ir px - 1 proc. dar kazkaip negasdina. Tuo tarpu ikasus
kad ir 20 kolektoriu po 5 metrus, zemes pavirsiuje, iki metro mes turesime
20 proc. kolektoriaus, kur jo efektyvumas daug zemesnis.

Ka praleidau?