Tema: Re: dovanoju pakvietima i "Amerika pirtyje" uz apsilankyma www.stogodanga.lt
Autorius: Augis100
Data: 2009-02-06 17:41:37
Bebr, per metus mes apie 200 kartų parekomenduojam kokį nors vygditoją.
Tokiame kiekyje visko gali pasitaikyti. Jei Jūms nesunku, parašykite man į
emailą eugenijus.saltlita(eta)mail.lt, kas Jūms montavo stogą.
Jei Jūms jau negaliu padėti (tikrai norėčiau bent moraliai), tai bent
kitiems to vykdytojo nerekomenduočiau.
Išanksto dėkoju.