Tema: Re: dovanoju pakvietima i "Amerika pirtyje" uz apsilankyma www.stogodanga.lt
Autorius: justas
Data: 2009-02-06 16:11:34
http://www.stogodanga.lt/atspindinti/P1170179_resize.JPG

ar neturetu buti is abieju pusiu oro tarpai?

o kas trugdo pasidaryt lietuvoje sertifikata? ar debesis pinigu kainuoja?

nes dabar nesuprantu ar cia pagal ta skaiciavima gaunasi  5,7 yra stogo
varza ar pleveles varza?

ps. vatos ar putplascio varza yra STR'e, sitos pleveles nera todel ir norisi
kazko daugiau negu "patikek pas mane namie silta"