Tema: Re: dovanoju pakvietima i "Amerika pirtyje" uz apsilankyma www.stogodanga.lt
Autorius: Augis100
Data: 2009-02-06 15:22:47
1. Susidarė vaizdas (galbūt aš klystu), kad pas Jūs informacijos nuotrupos
arba ji nepilna. Ar butu galima gauti nuorodu i Jūsų pateiktą informaciją?
Įvedes į google "isoalu" ar "thermocomfort" nieko konkretaus neradau.
Alutermas skaičiuoja varžą įvertindamas ir tarpelius, kaip jis tai atlieka
aš prisegiau failą. Atvirai pasakius, tos formulės man per sudėtingos, todėl
aš pasitikiu protingesniais žmonėmis. Kondensatas ant Aluterm Quatro
nesusidaro, nes jis neperšala.
2. Alutermo Lietuvoje jau sudėtas ne vienas tūkstantis m2- asmenisškai
negavau nei vieno nusiskundimo.
3. Kiek yra žmonių kurie apsišildė su vata ir kuriems irgi šalta arba bėga
kondensatas į kambarius? Būna ir vatą sudeda ne pagal technologiją. Mūsų
įmonė neatlieka montavimo darbų, o jei koks vykdytojas Jūms pasišiukšlino
prašau- skambinkite man. Padėsiu kuo galėsiu.