Tema: Re: dovanoju pakvietima i "Amerika pirtyje" uz apsilankyma www.stogodanga.lt
Autorius: bebr
Data: 2009-02-06 11:03:04
cia buvo daugiau info kitiems, nes man kaip ir viskas aisku :) gal kiti
sutaupys nervu
dare "saltlita" pries keleta metu, padare blogai, buvo kalbama su vadu
(zydas)
poziuris i klienta kaip i bukaproti... po keleto susitikimu, gincu ir
diskusiju, nusispjoviau (nes nemaciau jokiu sansu kad broka pataisys)
pasikvieciau rekomenduotus zmones, atvaziavo, pasisypsojo, pakraipe galvas,
nulupo dali dangos, perdejo, ir pasibaige problemos.
"saltlitos" nerekomenduociau ir priesui ;) cia tokia mano patirtis.....