Tema: Re: dovanoju pakvietima i "Amerika pirtyje" uz apsilankyma www.stogodanga.lt
Autorius: bzik
Data: 2009-02-06 14:22:19
tikim kad efekta duoda, bet netikim, kad vien jos pakanka. Labiau tiketinais
atrodo sie atsakymai:

1.Jusu minimos reflektines pleveles yra geras sprendimas konstrukcijose kaip
papildoma izoliacija prie iprastines silumos izoliacijos, pvz.prie
mineralines vatos. Jos montuojamos is vidines, t.y.patalpos puses, todel
atspindedamos kambariu siluma dar padidina silumini efekta. Vien su
reflektinemis plevelemis, be iprastines silumos izoliacijos, pasiekti
normines varzas neimanoma. Pleveliu pardaveju skelbiama varza 5,7 m2K/W yra
klaidinanti informacija. Pagal neseniai isduota Europos technini liudijima
analogiskoms plevelems, patvirtintos varzos yra: Isoalu 7 mm storio
plevele - pacios pleveles varza 0,2 m2K/W, o ivertinant 20 mm nevedinamo oro
tarpelius is abieju pleveles pusiu (kai bendras storis 47 mm) varza 1,10
m2K/W. Analogiskai pleveles Thermoconfort (30 mm storio) varza 0,85 m2K/W, o
ivertinant 20 mm nevedinamo oro tarpelius is abieju pleveles pusiu, t.y. kai
visas storis 70 mm, varza 1,75 m2K/W. Ar bus pasiektos cia isvardintos
varzos, labai priklausys nuo darbu atlikimo kokybes, ypac nuo nevedinamu oro
tarpeliu is abieju pleveles pusiu irengimo. Gali atsirasti problemu ir del
vandens kondensato. Siu pleveliu naudojimas daugiau pasiteisina salyse, kur
siltas ir dregnas klimatas. Musu klimatinese salygose vien siomis plevelemis
izoliuotos konstrukcijos nebus efektyvios.

2. Susidejau as ja nesu patenkintas vasara taip bet ziema tai ne.

3. Mano stogas irgi apsiltintas Aluthermo Quattro atspindincia izoliacija.
Dabar gailiuosi, kad sukisau tokius pinigus. Vasara tai pasiteisino, buvo
zenkliai vesiau nei be pleveles. Taciau ziema salta. Dabar lupu apdaila is
vidaus ir dedu papildomai akmens vata, kazkur skaiciau straipsni kad si
plevele pasiteisina kai naudojama kombinuotai su vata. Siaip pas mane dar
gali buti montavimo bedos. Nors samdziau firma bet darbus atliko siaubingai.
Tad ir plevele manau kad nesandariai uzdeta. Jei dengiates stoga
nerekomenduoju samdyti sia firma www.stogodanga.lt